Jag ska försöka uppdatera bloggen med livet i Tyskland. Några bilder, någon gång i veckan...

måndag, december 13, 2010

4 månader förbi

Hur kul kan man ha på ett jobb, då man får dekorera julgran i oktober, lyssna på julmusik och slå in paket på arbetstid?!
Hyllan har jag fyllt Varje morgon kuddpuffning...
Tyskar kan inte uttala "å" och inte skriva ettor...
Det störde mig att jag inte lyckades hänga den vänstra skylten i linje...
Gosedjursporten har jag gjort!
Mattan gick jag förbi varje morgon, likaså cyklade jag längs Ludvigstrasse och förbi Philipshalle varje morgon.
Min favvokollega Björn och Jennifer
Medarbetarna på KomEin
Inte nog med att det fanns "Schnitzel a la Schweden" ?! det fanns köttbullar som serverades som snacks!
Jag hann till och med skylta för Knut innan jag slutade...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar