Jag ska försöka uppdatera bloggen med livet i Tyskland. Några bilder, någon gång i veckan...

söndag, oktober 24, 2010

24 Oktober

bild hämtad från årets julkalender "Hotellet gyllene knorren"


2 månader till julafton hemma! Det går snabbt och är inte långt kvar. I julstämningens ära kan jag berätta att jag denna vecka dekorerat 2 julgranar på IKEA, slagit in oändligt många julklappar i olika teman (ah vilken drömuppgift!) det finns adventskalendrar och juldeko och kakor i varje affär och jag påbörjat min önskelista:

1. Nya fårskinnstofflor

2 kommentarer:

  1. Passa på att njut de sista två månaderna!

    SvaraRadera
  2. Heej. Hur har du det? Du, kan du skicka ditt recept på focaccia brödet??
    Vet inte om du fick mitt sms men kan skicka ett mail om det ist. :) kraam

    SvaraRadera